Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/mkchemia.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/mkchemia.pl/modules/block/block.module).

zapach

Kremiki a także pachnidła do masażu - a więc, w jaki metodę zrelaksować się wewnątrz domowym ustroniu

  • Posted on: 17 November 2019
  • By: addmean
włos
Author: Domzdrowia.pl
Source: Domzdrowia.pl
Pożądasz się poczuć relaks w domowym zaciszu, ale nie wiesz, co będzie Tobie potrzebne? A być może chciałbyś przy okazji pozbyć się problemów skórnych?. W tym artykule przybliżymy Tobie dwie z możliwości, jakiego typu można używać we osobistym domku.


Pierwszą przedmiotem nad którą się zastanowimy, to krem przeznaczony do masażu, którego można używać między innymi jako drenażu limfatycznego (by pozbyć się cellulitu oraz tak nazywanej "skóry pomarańczowej").

Naturalne i odżywcze – kremy i szampony

  • Posted on: 15 November 2018
  • By: addmean
Author: DIBI
Włosy to ta część ciała, o jaką dbają w szczególności kobiety. Jest to bowiem element, na który zwraca się największą uwagę. Fryzura bywa nie tylko dekoracją, lecz również jest w stanie optycznie wpływać na owal twarzy. Nierzadko świadczy również o upodobaniach danej kobiety i jest obrazem jej gustu.

Zapachy dla panów - jak je wybierać?

  • Posted on: 15 November 2018
  • By: addmean
perfumy
Author: Sigfrid Lundberg
Source: http://www.flickr.com
Poniektórzy mężczyźni, pomimo że na pierwszy rzut oka zdają się niezbyt atrakcyjni i niepozorni, mają w sobie to coś. Częstokroć czymś nie jest wcale charyzma tylko dobry zapach! Prawdopodobnie każda z nas obejrzała się na ulicy za wyjątkowo dobrze pachnącym facetem. Mówi się, że najbardziej atrakcyjna u mężczyzn jest pewność siebie, jednakże dobrze dobrany zapach zdoła poprawić czyjąś prezencję i tym samym przydać wdzięku i śmiałości. Tylko jak wybrać? Kosmetyki zapachowe dla panów stanowią dziś nieomal 30% wszystkich osiągalnych na rynku pachnideł.